torsdag 10. juli 2008

Kina

Nytt år, nye muligheter.
I år går ferden til Kina. Med nye opplevelser, nye oppdagelser, og nye utfordringer.
En av de mest kjedelige utfordringene, er hvordan jeg kan omgå den kinesiske sensuren. Denne blogsiden er utestengt. Derfor blir det nuget komplisert å blogge. Men jeg tror jeg har klart å finne en måte å komme meg rundt. Men det vil vise seg om det funker. Om dere ikke får lese noe her, så har det ikke funket.
Siden jeg ikke vet hvem som leser denne bloggen, vil jeg ikke legge ut noen detaljer. Jeg får heller ikke se om innleggene mine kommer frem. Siden denne siden er blokkert. Ikke lett dette her, men jeg skal vel få det til på et vis.
Om ingenting kommer frem, så skal jeg sørge for å lagre bloggene slik at jeg får publisert dem når jeg kommer hjem. Litt komprimert, men det får bare våge seg.

Håper dere finner bloggen min interessant. Skal i alle fall prøve å gjøre den nettopp det.

God reise!
Ragnar
Aka Stargazer

Ingen kommentarer: